Інструкція ONESYNC TAXI

Технічні вимоги

Обробка працює в режимі «керованих форм», особливих умов використання не потребує. Рекомендовано використовувати:

  • Платформу 8.3 (замість 8.2)
  • Широкоформатний монітор, або монітор діагоналлю не менше 15 дюймів
  • Доступ до мережі Інтернет (завантаження ліцензій та оновлень)

Рекомендуємо періодично оновлювати свою платформу 1С.

Підтримка конфігурацій

Інструкція, яку Ви читаєте, призначена для програмного продукту OneSyncTaxi (керовані форми). На поточний момент, підтримуються конфігурації:

Бухгалтерія для України 2.0
Управління торгівлею 3.1
Управління невеликою фірмою

Якщо Ви маєте конфігурацію на «звичайних формах» (звичайна Бухгалтерія для України, УТП, УПП, тощо), тоді Вам необхіден інший наш продукт OneSync, ліцензії для якого сумісні з типовою обробкою OneSyncTaxi  Завантажити можна на вкладці «Завантаження» (див. перелік завантажень).

Адміністратору

Для коректної роботи (пошук оновлень, тексти оновлень, пошук ліцензій), обробці необхіден доступ до ресурсу lic.onesync.com.ua Надайте необхідний доступ, після чого користувачу необхідно перезайти в обробку або зайти в «Налаштування – Ліцензії», та натиснути кнопку «Оновити».

Якщо у Вашій компанії прийняті безпрецедентні заходи безпеки (банки, великі компанії з іноземними партнерами, держустанови з спеціальними заходами безпеки, тощо) і користувачу неможливо надати доступ до мережі Інтернет, зверніться до нас за телефоном (044) 383-34-00, або info@onesync.com.ua  Питання вирішимо в індивідуальному порядку.

Завантажте та встановіть обробку з офіційного сайту, в прийнятному для себе форматі EXE або ZIP (перший — типовий дистрибутив, другий – типовий архів; склад файлів однаковий).

  • Якщо завантажили дистрибутив EXE, встановіть обробку методом «Далі – Далі».Всі необхідні файли будуть встановлені, припустимо сюди:

C:\ Program Files (x86)\ OneSyncTaxi

  • Якщо завантажили архів ZIP, розархівуйте в будь-який каталог, наприклад C:\ Downloads

Незалежно від того, як встановили обробку, основним файлом є OneSyncTaxi.epf, який є файлом зовнішньої обробки, готової для використання.

Варіант 1 (для новачків)

Для кого: для звичайного бухгалтера, не знайомої з «Конфігуратором», або не має у підпорядкуванні 1С-ника, або не бажає постійно від нього залежати.

У головному меню «1С» зайдіть: «Файл  Відкрити»:

Виберіть файл обробки OneSyncTaxi.epf з того каталогу, де вона знаходиться. Натисніть «Відкрити».

Примітка: наступного разу можна вибрати її зі списку нещодавно використаних файлів:

Переваги: ​​при використанні дистрибутиву в форматі EXE, оновлення ставляться автоматично, перезаписуючи існуючі файли. Таким чином, у Вас завжди буде актуальна версія, яку будете обирати в переліку обробок.

Важливо! Всі налаштування зберігаються на рівні каталогу та імені обробки. Наступну версію рекомендується скопіювати (або встановити) саме в той каталог, який вибрано з початку. В іншому випадку (якщо буде кілька каталогів з обробкою), Вам доведеться знову виставляти налаштування.

 

Варіант 2 (рекомендований)

Для кого: для бухгалтера, який вже вміє додавати та змінювати перелік «Додаткових звітів та обробок» (наприклад, додавав обробку «Клієнт-Банк»).

У головному меню «1С» зайдіть: «Адміністрування  Друковані форми, звіти та обробки → Додаткові звіти та обробки»  (інколи назва меню може відрізнятись, в залежності від конфігурації)»

Натисніть «Створити» (або «Змінити», якщо проводите оновлення обробки). Виберіть шлях до обробки.

В головному вікні натисніть спочатку «Записати та закрити».

Переваги: ​​ви ніколи не втратите обробку, вона завжди буде під рукою. Якщо обробку використовує кілька користувачів, додайте та оновлюйте кожному окремо. Налаштування зберігаються у кожного користувача окремо.

Важливо!

1) Всі налаштування зберігаються на рівні обробки, доданої в перелік додаткових обробок. Наступну версію рекомендується замінити саме в тій обробці, яку вибрано з початку. В іншому випадку (якщо створите новий запис-обробку в переліку додаткових обробок), Вам доведеться знову виставляти налаштування.

2) Рекомендовано встановлювати тільки одну обробку OneSync в переліку додаткових звітів та обробок. Оновлення проводити саме в ній, а не створювати купу OneSynсTaxi1, OneSynсTaxi2, OneSynсTaxi3, тощо. Якщо Ви вже створили багато копій різних версій обробки, рекомендовано поставити для не використовуваних обробок перемикач (тумблер) «Відключена»:

Таким чином, завжди будете мати єдину актуальну версію обробки.

 

Варіант 3 (для просунутих; виняткових ситуацій)

Для кого: для просунутих користувачів та фахівців 1С, які знають навіщо їм це потрібно. Наприклад, для зручності використання (вибір зі списку обробок).

Заходимо в «Конфігуратор», відкриваємо конфігурацію, меню «Обробки – Вставити зовнішню обробку, звіт»:

Вказуємо шлях до обробки OneSynсTaxi.epf, зберігаємо. Тепер вона є частиною конфігурації. Збережіть її (про що буде відповідне питання; погоджуємося). При необхідності програміст 1С може додати її відображення в потрібних пунктах меню інтерфейсу. Тепер обробку можна використовувати в 1С, за замовчуванням «Операції-обробки».

Переваги:  Можливість програмно задати меню, в якому буде знаходитися обробка. Обробка стає частиною конфігурації, тому обробку не треба шукати файлом на комп’ютері.

Налаштування

Перед початком роботи рекомендовано зайти в «Налаштування» (див. кнопку внизу зліва в обробці OneSync), та вказати загальні налаштування для роботи.

Вкладка «Основні налаштування»:

  • Якщо використовується система MEDoc, стає доступною група налаштувань виключно для цієї системи: шлях до встановленого MEDoc та параметрів його запуску (наприклад можна відразу зайти в необхідне підприємство з необхідним логіном та паролем)
  • Налагодження (рос. Отладка). Якщо щось не працює в обробці, можна вирахувати, на якому етапі відбувається помилка, вказавши цей прапорець. В результаті на екрані будуть з’являтися діагностичні повідомлення.

Вкладка «Інтерфейс»

Якщо в обробці забагато не використовуваних саме Вами можливостей (тобто основних вкладок), можете приховати зайві. Наприклад, Ви займаєтесь тільки реєстрацією власних податкових накладних,  і тому вкладки «Первинні документи (вихідні)», «Регламентована звітність» в роботі тільки заважають. Поставте позначки навпроти вкладок, які хочете приховати.

Вкладка «Проксі сервер»

                Дозволяє внести налаштування проксі серверу, який використовується (якщо використовується) в компанії. Типові поля протоколу, адреси, порта, логіна та пароля, прапорець «Не використовувати для проксі для локальних адрес». Використовується при пошуці оновлень та ліцензій.

Вкладка «Ліцензування»

Наявність ліцензії дозволяє користуватись повним функціоналом обробки, тому важливо розуміти, чи є вона взагалі (при зміні бухгалтера, новий бухгалтер може приймати справи, але навіть не знати про нашу обробку в 1С) і до якої дати, оскільки ліцензія надається на 1 підприємство на визначений термін (півроку, рік).

Кнопка «Замовити рахунок» відкриває оффсайт з можливістю замовити рахунок

В табличній частині розміщені ліцензії на підприємства, що є в базі 1С.

В командній панелі можливо оновити перелік ліцензій (наприклад, адмін відкрив доступ до lic.onesync.com.ua, і треба оновити список ліцензій). Оновлення списку ліцензій також відбувається при вході в обробку.

Оновлення обробки

Оновлення обробки виходять орієнтовно раз на місяць, після 20х чисел (за планом). Строки можуть бути змінені, якщо держструктурами випущено нові важливі форми, або в попередніх оновленнях знайдено критичні помилки.

Актуальне оновлення є останньою офіційною версією, тобто включає доопрацювання попередніх версій.

Якщо Ви знайшли помилку, вирішення якої «горить», зверніться до нас поштою у відділ розробки dev@onesync.com.ua Звернення буде розглянуте, та при необхідності – зроблено виправлення, або доопрацювання існуючого функціоналу. В такому випадку надсилається тестова версія, що містить деякі символи після крапки основної версії (наприклад, 4.1), і відразу видно, що версія проміжна (тестова). Всі правки проміжної версії включаються в найближче оновлення.

В залежності від того, як використовуєте обробку (звичайний файл, додаткова обробка, обробка додана в конфігурацію) залежить і метод її оновлення. Рекомендовано мати тільки 1 файл обробки (попередні версії краще видаляти або замінювати новими), а не мати 100 файлів попередніх версій, або записів в «Додаткових обробках». Майте на увазі, що всі налаштування зберігаються за ім’ям обробки, тому маючи кілька версій, Ви ризикуєте відкрити не останню (з встановленими налаштуваннями), а застарілу, з не підходящими налаштуваннями.

Отже, розглянемо всі методики оновлення. Від початку, при відкритті обробки, відбувається пошук оновлення, і якщо знайдено, відкривається відповідне вікно, з пропозицію перейти на сайт завантаження:

Якщо бажаєте оновитись просто зараз, натисніть кнопку «Завантажити», і відповідно перейдете до сторінки завантаження оновлення

Завантажте та встановіть обробку з офіційного сайту, в прийнятному для себе форматі EXE або ZIP (перший – типовий дистрибутив, другий – типовий архів; склад файлів однаковий).

  • Якщо поточна обробка використовується як звичайний файл, – перезапишіть стару версію новою в кінцевому каталозі, де вона зберігається зараз
  • Якщо поточна обробка зберігається як «Зовнішня обробка» в переліку додаткових зовнішніх обробок, – перезапишіть стару версію новою (натисніть F2 на поточному записі обробки в переліку для заміни; або в контекстному меню «Замінити»).
  • Якщо обробку вбудовано в конфігурацію, знайдіть її в переліку обробок, та виберіть меню «Замінити на зовнішню обробку, звіт», оберіть нову версію обробки, та збережіть конфігурацію.

Таким чином, збережуться всі встановлені налаштування попередньої версії.

Підключення

Рекомендованою технологією обміну між 1С та іншою системою є СОМ технологія. На поточний момент, підтримується системами ArtZvit та MEDoc. Технологія майже однакова в обох системах, історично першою системою була MEDoc, але ArtZvit дозволяє використовувати СОМ навіть при закритому ArtZvit, і швидко доопрацьовується під потреби користувачів. Для роботи СОМ технології системи MEDoc, він обов’язково має бути запущеним.

Для користувачів ArtZvit

Отже, при відкритті обробки, вона автоматично пробує підключити СОМ технологію (за замовчанням). Якщо у Вас ArtZvit, тоді обробка відразу покаже справа вверху «ArtZvit підключено. СОМ» зеленого кольору, що відповідно означає що все ОК.

Для користувачів MEDoc

З системою MEDoc трохи складніше, – він має бути обов’язково запущеним, і лише один (1С-Звіт позначається системою також, як і MEDoc, і всі запущені MEDoc мають однаковий ідентифікатор). Крім того, давно відома помилка в системі MEDoc, – після встановлення оновлення MEDoc, він НЕ реєструє технологію СОМ, і тому з нього треба вийти, і знову зайти (тільки після встановлення оновлення).

Отже, як тільки відкривається обробка, вона має коректно підключити СОМ технологію. Якщо цього не відбулось, скоріше за все Ви використовуєте MEDoc, який попередньо не було запущено. Запустіть його, або вручну, або скориставшись кнопкою в обробці «Запуск MEDoc»

Зазвичай, підключення створюється завжди коректно.

Існує ситуація, коли 1С іноді не дозволяє створювати СОМ підключення, якщо її запущено в операційних системах останніх поколінь (вище ХР), без прав адміністратора. Тому, якщо за нез’ясованих обставин не встановлюється підключення, – встановіть у властивостях ярлика 1С, «Запуск від  імені адміністратора» та перезайдіть в 1С.

Якщо у Вас використовується платформа 8.3.8 або вище, скоріше за все будуть турбувати питання «Відкрити файл? Повторіть дію» (тексту насправді набагато більше). В такому випадку, зайдіть в «Конфігуратор», перелік користувачів, та зніміть прапорець «Захист від небезпечних дій». Перезайдіть в 1С для внесення змін.

Також зверніть увагу на наявність поля «Філія» поруч з полем «ЄДРПОУ». Зауважимо, що в системі MEDoc ідентифікація підприємства відбувається за комбінацією «ЄДРОПУ + філія», тому якщо у Вас в 1С вибрано підприємство філія (з деяким номером), і в MEDoc  також внесено підприємство з цим номером, тоді вкажіть цей номер і в обробці.

Загальноприйняті позначення та кольори

В обробці реалізовано та підтримуються наступні загальноприйняті позначення:

– жовтим позначається обов’язкові поля для заповнення

– в тимчасових таблицях (на кожній вкладці) існує командна панель, яка також викликається контекстним меню в таблиці

– ліворуч завжди «Пошук»

– праворуч зажди «Передача/Отримання» документів

– червоним позначаються речі, які потребують уваги

– зеленим позначаються речі, з якими все добре

– сірим позначається не передані документи

– синім позначаються примітки та довідкова інформація

– в усіх таблицях діють «гарячі клавіші»:

CTRL + ліва кнопка миші – для поштучного виділення

SHIFT + ліва кнопка миші – для виділення «від» і «до»

CTRL + A – для виділення всіх документів.

Вкладка «Первинні документи (вихідні)»

Пошук та визначення статусу

На вкладці «Первинні документи (вихідні)» виберіть період, тип документа, при необхідності вкажіть додаткові параметри пошуку (склад додаткових фільтрів залежить від типу обраного документу). Незалежно від того, яку систему звітності використовуємо (ArtZvit, MEDoc) пошук документів відбувається засобами 1С. Другим етапом, якщо підключено систему звітності, відбувається перевірка статусів документів (готується, прийнято, не прийнято, тощо). Натисніть “Пошук за параметрами”:

Налаштування передачі

Зверніть увагу на під вкладку «Передаємо в + назва обраної системи звітності»: тут зосереджено додаткові налаштування передачі в систему. Рекомендовано ознайомитись з під вкладками «ПН та Д2», де зосереджено налаштування передачі цих важливих документів, та «Оновлення реєстрації»

Після передачі тільки для MEDoc)

Після передачі можливо відразу відправити документи (якщо запам’ятовано шлях до ключів, дивіться вікно підпису в MEDoc) та відкриття документу в MEDoc.

Командна панель (панель над тимчасовою таблицею)

Після того, як в тимчасову таблицю підібрано документи, з документами можна виконати дії, що представлені в «командній панелі», та контекстному меню, відповідно. Отже, розглянемо їх злів направо:

  • Пошук документів. Процедура пошуку документів за вказаними параметрами пошуку.
  • Типові операції з табличною частиною (фільтри, сортування, налаштування вигляду таблиці, вивід в табличний документ). Не потребують пояснень.
  • Відкрити в MEDoc. Відповідно назві, відкриває документ в MEDoc (пошук за унікальним ідентифікатором документа, тобто він має бути попередньо переданим з обробки, а не XML). Економить час на пошук в MEDoc, відразу відкриваючи його на екрані. На поточний момент ArtZvit не дозволяє відкривати переданий документ таким чином.
  • Оновити реєстрацію. Одна з найнеобхідніших функцій обробки. Після отримання квитанцій від ДФС, звичайно необхідно перенести в 1С факт реєстрації, а також дату та номер реєстрації. Прапорець «Включена до Єдиного реєстру податкових накладних» проставляється «Так», дата та номер реєстрації – в поле «Коментар».

 

  • Передати в + назва системи. Назва крайньої правої кнопки залежить від обраної системи звітності. Відповідно назві, вона передає документи в обрану систему звітності (ArtZvit, MEDoc)

   Вкладка «Первинні документи (вхідні)»

Отримати вхідні документи можна дуже просто, скориставшись цією вкладкою. Для цього, обираємо необхідний період, тип фільтру (за якою датою – документа чи реєстрації), інші допоміжні фільтри. І виконуємо пошук:

Бежевим виділено документи, які ще не завантажені в 1С.

Отримання документів виконується подвійним кліком миші на стрічці-документі, або кнопкою «Отримати з ArtZvit».

На під вкладці «Отримуємо в 1С» знаходяться налаштування отримання документів в 1С. Рекомендовано проглянути їх, щоб визначити, чи необхідно щось змінити в типових налаштуваннях. Найпопулярнішими є «Створення» та «Контрагент», рекомендовано переглянути їх.

 

Командна панель (панель над тимчасовою таблицею)

 

  • Пошук документів. Виконується пошук документів, на основі встановлених фільтрів.
  • Типові операції з табличною частиною (фільтри, сортування, налаштування вигляду таблиці, вивід в табличний документ). Не потребують пояснень.
  • Отримати з + назва системи. Назва крайньої правої кнопки залежить від обраної системи звітності та технології. Відповідно назві, вона дозволяє отримати документи з обраної системи звітності (ArtZvit, MEDoc)

 

Вкладка «Регламентована звітність»

Вибираємо звіти за період, натискаємо «Пошук за параметрами». У списку звітів вибираємо необхідний, натискаємо «Передати». При бажанні вказуємо, чи потрібно відкривати передані документи в MEDoc.

Реалізація вивантаження в XML звітів поки не планується.

Головна командна панель (внизу)

Внизу обробки міститься головна командна панель. Розглянемо її детальніше:

«Налаштування»  – відкривають вікно основних налаштувань обробки.

«Оновити» – перевірка наявності нових оновлень (ручний режим). Нагадуємо, що перевірка оновлень відбувається при кожному відкритті обробки автоматично.

«Запуск MEDoc» – запускає систему MEDoc на основі параметрів налаштувань.

«Бухгалтеру: група БухгалтерОК» – бухгалтерська група в FaceBook, в якій Ви знайдете відповіді на свої щоденні бухгалтерські питання.

«Наша сторінка» – наша сторінка в FaceBook, підписавшись на яку Ви можете знати про вихід оновлень, іншої інформації.

«Відео» – сторінка з нашими відео-презентаціями.

«Зворотній зв’язок» – вікно для відправки повідомлень розробнику з пропозиціями або зауваженнями в роботі обробки OneSync.

«Інформація» – інформація про вихід нових оновлень.