Версії ONESYNC

OneSync, версія 19 від 08.12.2017

Як оновитись?

1) Як оновитись, наглядно продемонстровано на офіційнмому сайті, в розділі Відеоінструкцій

2) Якщо Ви не знаєте, як оновитись, зверніться до нас за телефоном: (044) 383-34-00

Соціальні мережі

Хочете знати останню інформацію про програмний продукт, вихід оновлень, новинки від розробників, графік роботи на свята?

Підпишіться на нашу сторінку в FaceBook

Детальний опис оновлення

Виправлено помилки

Для користувачів MEDoc

1) Виправлено помилку, що виникала при спробі передати податкові накладні для “Неплатників”, якщо встановлено прапорець налаштувань “Створювати контрагента в разі відсутності”

Покращення

1) Вкладка “Первинні документи (вихідні)”

1.1 Додано підвкладку “Інтерфейс”.

– за численними зверненнями, повернуто відображення ІПН “як є”, замість відображення ІПН з документу.

– перенесено з “Налаштувань” інші налаштування, які підходять для цієї вкладки (порівняння сум, та дати передачі). На поточний момент, працюють тільки для MEDoc.

2) Згруповано додаткові функції-кнопки, в єдине меню “Більше”. Це дозволяє приховати рідко використані можливості та розширювати можливості надалі, додаючі їх в меню.

3) Додано можливість “Дізнатись унікальний ідентифікатор”. Дозволяє ідентифікувати документ в 1С, та другій системі. Для пошуку розбіжностей.

4) Значно підвищено швидкість пошуку та відображення ПН та Д2.

5) Додано фільтр «Тип причини» (невидачі покупцеві). Для ПН та Д2.

2) Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

1) Згруповано додаткові функції-кнопки, в єдине меню “Більше”. Це дозволяє приховати рідко використані можливості та розширювати можливості надалі, додаючі їх в меню.

2) Додано можливість “Дізнатись унікальний ідентифікатор”. Дозволяє ідентифікувати документ в 1С, та другій системі. Для пошуку розбіжностей.

3) Вкладка “Відновлення”

Доопрацьовано відновлення ПН та РК.

Нові можливості

1) Вкладка “Первинні документи (вихідні)”

1) Підвкладка “Після передачі”. Реалізована можливість проставити ознаку “Вивантажено”, для ПН та Д2 — реквізитом, властивістю, категорією. Якщо Вам треба контролювати, чи був документ вивантажений будь-яким способом з 1С, створіть будь-який реквізит типу “Булево” та виберіть його в налаштуванні. Якщо вказане це налаштування, в тимчасовій таблиці з’явиться поле “Вив?” (скорочено від “Вивантажено”), яке відобразить значення реквізиту з документу. Таким чином, Ви будете бачити, чи вивантажувався документ раніше.

Актуально для тих, хто не має можливості аналізувати статуси документів (тобто тих, хто використовує формат ХМЛ для передачі в сторонню систему звітності).

2) Додано кнопки “Властивості” та “Категорії”. Відтепер можна відкрити їх, не заходячи в документ.

3) Реалізовано підсумовування виділених рядків (зліва направо: сума без ПДВ, сума ПДВ, сума з ПДВ).

2) Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

1) Для користувачів ArtZvit

1.1 Реалізовано створення “Надходження товарів та послуг” на основі вхідних ПН та РК.

1.2 Реалізовано вивантаження табличної частини виділених документів.

2) Для користувачів, що використовують XML (типовий або розробки MEDoc)

2.1 Реалізовано створення “Надходження товарів та послуг” на основі файлів XML вхідних ПН та РК.

2.2 Реалізовано вивантаження табличної частини виділених документів.

3) Реалізовано підсумовування виділених рядків (зліва направо: сума без ПДВ, сума ПДВ, сума з ПДВ).

Створення “Надходження товарів та послуг”.

1) Додано налаштування для створення кодів УКТЗЕД-ДКПП в номенклатурі: записувати в поля “Найменування”/”Повне найменування” або найменування з довіднику (за замовчанням), або продублювати код УКТЗЕД-ДКПП.

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 18 від 03.11.2017

Як оновитись?

1) Як оновитись, наглядно продемонстровано на офіційнмому сайті, в розділі Відеоінструкцій

2) Якщо Ви не знаєте, як оновитись, зверніться до нас за телефоном: (044) 383-34-00

Детальний опис оновлення

Оновлено допоміжні файли комплекту поставки

1) Оновлено ліцензійну угоду, дивіться файл License.rtf в комплекті поставки.

2) Оновлено інструкцію, дивіться файл Instruction.pdf в комплекті поставки.

Якщо у Вас є зауваження та пропозиції, будемо раді почути їх.

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit:

1) Виправлено пошук власних документів, переданих раніше, за якими потім робився Запит (та отримувався Витяг).

2) Виправлено передачу «Додатка2», хрестик «Підлягає реєстрації в ЄРПН постачальником (продавцем)»

Для користувачів MEDoc:

3) Створення “Надходження товарів та послуг”, якщо в табличній частині присутні послуги (заповнене поле ДКПП).

4) Виправлено імпорт вхідних ПН з власного формату XML для конфігурації УПП (або схожих за структурою).

Покращення

1) Додано відображення документів, з якими відбувається дія, у вікні прогрессу (актуально для тих, в кого багато документів). Реалізовано для вихідних та вхідних документів, звітів, контрагентів.

2) Додано можливість вказати кількість дробових знаків, що розраховуються примусово для ПН та Д2:

– ціна: від 2 до 12 (раніше 2,4,6,8,10,12).

– кількість: від 3 до 12 (раніше до 6ти).

3) Додано відображення дати реєстрації на вкладці “Первинні документи (вихідні). Колонка відображається тільки для ПН та Д2.

4) Доопрацьовано модуль “Відновлення” (доопрацювання методик: створення контрагентів, договорів, додатку2).

Нові можливості

1) Вкладка “Первинні документи (вихідні)”

1.1) Реалізовано можливість зберегти вихідні документи в форматах XLS, XLSX, PDF.

– для ПН та Д2 буде працювати завжди;

– для інших первинних документів, необхідно в “Конфігураторі” зробити функції друку експортними (інформація для програмістів 1С). Важливо: зробити функції експортними можливо лише в конфігураціях, що дозволяють зміни (відсутній замочок).

Див.кнопку на панелі над табличною частиною документів, іконка Excell.

1.2) Додано фільтр для “Податкових накладних”, – “Продаж нижче собівартості” Так/Ні/Всі.

1.3) Додано відображення в таблиці полів “Реєстрація” (відображає дату реєстрації) та “ТП” (тип причини невидачі)

1.4) Якщо вказано деякий тип причини, він відображується синім кольором, а ІПН та назва контрагента беруться з друкованої форми документу. Наприклад, замість 123456789000 Іванов І.І., буде 100000000000 Неплатник. Всі три поля позначаються синім кольором (тип причини, ІПН, контрагент).

Для користувачів ArtZvit:

1.5) Реалізовано проставлення GUID, який дозволяє примусово проставити GUID\ExtDocID\ExtID в системі ArtZvit, якщо його немає (тобто раніше документ передано в форматі XML). Дякуємо розробникам ArtZvit за реалізацію нового методу API. Почне працювати, починаючи з версії 5.04 системи ArtZvit.

Для користувачів MEDoc:

1.6) Доопрацьовано визначення статусів документу («Реєстрація зупинена»). Для таких документів, оновлення реєстрації не відбувається (кнопка «Оновити реєстрацію»), навіть якщо документам присвоєно дату та номер реєстрації.

2) Вкладка «Первинні документи (вхідні)»

2.1) Реалізовано можливість зберегти вхідні податкові документи в форматах XLS, XLSX, PDF.

Див.кнопку на панелі над табличною частиною вихідних документів, іконка Excell.

2.2) Реалізовано можливість вивантажити табличну частину виділених вхідних податкових накладних в табличний документ, див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка таблички.

3) Вкладка «Регламентована звітність»

3.1) Реалізовано вивантаження додатків 3,4,9 до «Декларації з ПДВ» (для користувачів ArtZvit та MEDoc).

3.2) Реалізовано вивантаження звіту «ЄСВ» в формат XML (без змін конфігурації).

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 18 від 03.11.2017

Як оновитись?

1) Як оновитись, наглядно продемонстровано на офіційнмому сайті, в розділі Відеоінструкцій

2) Якщо Ви не знаєте, як оновитись, зверніться до нас за телефоном: (044) 383-34-00

Детальний опис оновлення

Оновлено допоміжні файли комплекту поставки

1) Оновлено ліцензійну угоду, дивіться файл License.rtf в комплекті поставки.

2) Оновлено інструкцію, дивіться файл Instruction.pdf в комплекті поставки.

Якщо у Вас є зауваження та пропозиції, будемо раді почути їх.

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit:

1) Виправлено пошук власних документів, переданих раніше, за якими потім робився Запит (та отримувався Витяг).

2) Виправлено передачу «Додатка2», хрестик «Підлягає реєстрації в ЄРПН постачальником (продавцем)»

Для користувачів MEDoc:

3) Створення “Надходження товарів та послуг”, якщо в табличній частині присутні послуги (заповнене поле ДКПП).

4) Виправлено імпорт вхідних ПН з власного формату XML для конфігурації УПП (або схожих за структурою).

Покращення

1) Додано відображення документів, з якими відбувається дія, у вікні прогрессу (актуально для тих, в кого багато документів). Реалізовано для вихідних та вхідних документів, звітів, контрагентів.

2) Додано можливість вказати кількість дробових знаків, що розраховуються примусово для ПН та Д2:

– ціна: від 2 до 12 (раніше 2,4,6,8,10,12).

– кількість: від 3 до 12 (раніше до 6ти).

3) Додано відображення дати реєстрації на вкладці “Первинні документи (вихідні). Колонка відображається тільки для ПН та Д2.

4) Доопрацьовано модуль “Відновлення” (доопрацювання методик: створення контрагентів, договорів, додатку2).

Нові можливості

1) Вкладка “Первинні документи (вихідні)”

1.1) Реалізовано можливість зберегти вихідні документи в форматах XLS, XLSX, PDF.

– для ПН та Д2 буде працювати завжди;

– для інших первинних документів, необхідно в “Конфігураторі” зробити функції друку експортними (інформація для програмістів 1С). Важливо: зробити функції експортними можливо лише в конфігураціях, що дозволяють зміни (відсутній замочок).

Див.кнопку на панелі над табличною частиною документів, іконка Excell.

1.2) Додано фільтр для “Податкових накладних”, – “Продаж нижче собівартості” Так/Ні/Всі.

1.3) Додано відображення в таблиці полів “Реєстрація” (відображає дату реєстрації) та “ТП” (тип причини невидачі)

1.4) Якщо вказано деякий тип причини, він відображується синім кольором, а ІПН та назва контрагента беруться з друкованої форми документу. Наприклад, замість 123456789000 Іванов І.І., буде 100000000000 Неплатник. Всі три поля позначаються синім кольором (тип причини, ІПН, контрагент).

Для користувачів ArtZvit:

1.5) Реалізовано проставлення GUID, який дозволяє примусово проставити GUID\ExtDocID\ExtID в системі ArtZvit, якщо його немає (тобто раніше документ передано в форматі XML). Дякуємо розробникам ArtZvit за реалізацію нового методу API. Почне працювати, починаючи з версії 5.04 системи ArtZvit.

Для користувачів MEDoc:

1.6) Доопрацьовано визначення статусів документу («Реєстрація зупинена»). Для таких документів, оновлення реєстрації не відбувається (кнопка «Оновити реєстрацію»), навіть якщо документам присвоєно дату та номер реєстрації.

2) Вкладка «Первинні документи (вхідні)»

2.1) Реалізовано можливість зберегти вхідні податкові документи в форматах XLS, XLSX, PDF.

Див.кнопку на панелі над табличною частиною вихідних документів, іконка Excell.

2.2) Реалізовано можливість вивантажити табличну частину виділених вхідних податкових накладних в табличний документ, див.кнопку на панелі над табличною частиною вхідних документів, іконка таблички.

3) Вкладка «Регламентована звітність»

3.1) Реалізовано вивантаження додатків 3,4,9 до «Декларації з ПДВ» (для користувачів ArtZvit та MEDoc).

3.2) Реалізовано вивантаження звіту «ЄСВ» в формат XML (без змін конфігурації).

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 16 від 10.08.2017

Про головне

1) Як оновитись, наглядно продемонстровано на офіційнмому сайті, в розділі Відеоінструкцій

2) Якщо Ви не знаєте, як оновитись, зверніться до нас за телефоном: (044)383-34-00

Створено новий модуль «Відновлення (власних ПН та Д2)» (на поточний момент тільки для користувачів MEDoc).

Для кого цей модуль: для тих, в кого база 1С зруйнована вірусом Petya.A, пошкоджено комп’ютер з базою 1С, або вели облік в інших системах і перейшли в 1С, а первинні податкові документи (податкові накладні, розрахунки коригування) залишились в системі звітності (наприклад, MEDoc) ? Існує безліч ситуацій, коли на комп’ютері не лишилось нічого. Але ДФС дозволяє відправити Запит, та отримати Витяг з Вашими документами, відправленими раніше. Заносити документи вручну, створюючи при необхідності нову номенклатуру, контрагентів, договори?…

Є вихід! Наш модуль «Відновлення» допоможе Вам створити власні податкові накладні та розрахунки коригування, які є в системі звітності (на поточний момент, тільки для MEDoc). Просто завантажте документи в тимчасову таблицю, виберіть необхідні, та за допомогою гнучких налаштувань створіть власні вихідні податкові накладні та розрахунки коригування, – з номенклатурою, кодами УКТЗЕД/ ДКПП, контрагентом, договором!

Детальний опис оновлення

Виправлено помилки

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Якщо Вашим адміністратором було заблоковано виконання команди ping, сервер ліцензій міг не використовуватись обробкою. В результаті ліцензія не знаходилась. Доопрацьовано: навіть при неможливості пропінгувати сервер, обробка все одно звертається за ліцензією.

2) Налаштування “Створювати контрагента в разі відсутності”. При встановленому налаштуванні, в 15 версії виникала помилка.

Покращення

1) Для користувачів MEDoc:

Доопрацьовано звірку сум при налаштуванні “Суми рівні”? В параметр пошуку додано спецрежим.

2) Для користувачів ArtZvit:

– доопрацьовано повідомлення в разі неможливості створити документ.

– розпочато реалізацію вивантаження регламентованої звітності з 1С в АртЗвіт, аналогічно поточним можливостям вивантаження звітності з 1С в MEDoc.

3) Доопрацьовано експорт вихідних ПН та Д2 в типовому форматі XML.

4) Доопрацьовано опис форматів експорту та імпорту, у вікнах “Технологія експорту/імпорту”

5) Доопрацьовано перемикання дат в режимі періоду “Автоматичний”

6) Для використання ODBC додано прапорець “Використовувати” (вимкнено за замовчанням).

7) Вкладка «Первинні документи (вихідні):

– додано фільтр «Позначка видалення?» Так/Ні/Всі.

– в тимчасовій таблиці додано ІПН контрагента.

Нові можливості

Для користувачів MEDoc:

1) Реалізовано завантаження ПН/Д2 з формату XML від MEDoc “Для обміну звітністю”. Дозволяє вивантажити з MEDoc до 9999 документів в один MEDoc XML, що містить (увага!) дані реєстрації. Нагадаємо, що типовий формат від податкової не має даних реєстрації, тому неможливо створити автоматично документ “Реєстрація вхідного податкового документа”/Запис книги придбання, з датою реєстрації – вони створюються без неї.

Важливо: при створенні документа з цього формату, реквізит документу “Документ в форматі XML” (та “Є XML”) створюється тільки в платформі 1С 8.3.9.1818 (та вище).

2) Реалізовано використання тимчасової таблиці, яка наповнюється даними з MEDoc за обраний період, і при оновленні реєстрації використовує його. Пришвидшує пошук даних реєстрації на великих обсягах (сотні, тисячі документів в день). Якщо у Вас великий обсяг щоденних ПН-Д2, рекомендовано включити налаштування на вкладці “Передаємо в MEDoc – Оновлення реєстрації”

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 15 від 11.07.2017

Про головне

Оновлення обов’язове для всіх користувачів !!!

З 19.07.2017, користувачі, які не оновляться, не зможуть коректно працювати з обробкою.

1) Як оновитись, наглядно продемонстровано на офіційнмому сайті, в розділі Відеоінструкцій

2) Якщо Ви не знаєте, як оновитись, зверніться до нас за телефоном: (044)383-34-00

3) В звв’язку з останніми подіями щодо компанії MEDoc, налогошуємо: наші сервери не пов’язані, тому робота нашої обробки стабільніша. Щиро бажаємо компанії “Intellect Service” швидкого відновлення.

4) Станом на сьогодні, повідомляємо: компанія Соната не планує впроваджувати технологію API, тому обробка не зможе підтримувати масовий імпорт та експорт великої кількості документів. Можна скористатись форматом XML.

Детальний опис оновлення

Покращення

1) Загальні:

– Вибір періоду реалізовано для кожної вкладки окремо, що дозволяє гнучкіше обирати періоди.

– Додано можливість налаштувати інтерфейс під себе. Дивіться зправа “Налаштувати інтерфейс”. Дозволяє приховати зайві вкладки та налаштування.

– Додано посилання на оффсайт, на якому зліва вверху є контактні дані. Дивіться зправа “Є питання!” Допоможемо з організаційних та технічних питань, якщо Ви не знаєте куди звертатись.

– Доопрацьовано відправку інформації з вікна “Зворотній звязок”.

2) Первинні документи (вихідні):

– Період можливо обрати з варіантів формату: Звичайний (як завжди), Повний (повний формат, включає години/хвилини/секунди), Автоматичний (типовий формат місяць/рік та інші; автоматично знаходить документи та якщо підключено систему звітності – проставляє статуси).

– Формат періоду “Звичайний”: якщо “Початкова дата” більше кінцевої — кінцева також стає рівною “Початковій даті”.

– Додано кнопку “Оновити” (статус). Можна оновлювати статуси для окремо обраних документів.

– Додано налаштування (в “Налаштуваннях”) “Не перевіряти статуси вихідних документів при пошуці”. Для великих компаній з тисячами податкових на день. Дозволяє не перевіряючі статуси, відразу відправити документ.

– Доопрацьовано визначення статусу власних (вихідних) документів, прийнятих Витягом з ЄРПН.

– Доопрацьовано “Оновлення реєстрації” для власних (вихідних) документів, прийнятих Витягом з ЄРПН.

– Додано можливість вибрати стандартні періоди (місяць/квартал/рік, тощо), дивіться кнопку «…» справа від кінцевої дати.

– Прапорець «Відкривати після передачі» перенесено на вкладку «Після передачі». Також сюди перенесено перемикачі «Відправляти після передачі».

– Реалізовано підрахунок загальних даних не окремими полями, а в підвалі табличних частин, що покращило інтерфейс обробки. Додано підрахунок переданих та не переданих документів.

– Доопрацьоване налаштування «Порівнювати суми»: не тільки сума ПДВ, але також і загальна сума документу. Якщо хоча б одна з них відрізняється (між 1С та MEDoc) – у відповідній колонці проставляється «Ні».

– Додано налаштування, що дозволяє контролювати нульову ціну у власних податкових накладних (дивіться вкладку «Передаємо в MEDoc – ПН та Д2». За замовчанням, повідомлення немає. Але можна налаштувати або повідомлення на екран, або повідомлення та блокування передачі. Виконано на замовлення групи великих компаній, в яких менеджери допускають помилки при створенні ПН, забуваючи вказати ціну.

– Доопрацьовано визначення статусу для ПН та Д2, якщо вони не передавались в MEDOC з 1С, а були отримані Витягом.

– Реалізовано примусове проставлення GUIDy власним (вихідним) документам, технологією ODBC (актуально для мережевих користувачів MEDoc). До цього оновлення в таких корустувачів виникала помилка при спробі оновити GUID. Дивіться в налаштуваннях, вкладка “Основні”, поруч з MEDoc, є вкладка “ODBC”.

3) Первинні документи (вхідні):

– Період можливо обрати з варіантів формату: Звичайний (як завжди), Автоматичний (типовий формат місяць/рік та інші; автоматично знаходить документи та якщо підключено систему звітності – шукає створені документи).

– Якщо “Початкова дата” більше кінцевої — кінцева також стає рівною “Початковій даті”.

– Додано можливість вибрати стандартні періоди (місяць/квартал/рік, тощо), дивіться кнопку «…» справа від кінцевої дати.

– Прапорці «Відкривати після передачі» та «Провести, якщо вийде» перенесено на вкладку «Після отримання»

– Реалізовано підрахунок загальних даних не окремими полями, а в підвалі табличних частин, що покращило інтерфейс обробки. Додано підрахунок переданих та не переданих документів.

– Реалізовано імпорт вхідних податкових накладних та розрахунків коригування за формами: J1201007 / F1201007 та J1201207 / F1201207

– Реалізовано створення “Надходження товарів та послуг” на основі форм ПН та Д2: : J1201007 / F1201007 та J1201207 / F1201207

– Реалізовано створення «Рахунку на оплату постачальника» від «Київстару» (форма «KS_RAHn») (та “Надходження товарів та послуг”)

– Прибрано налаштування фільтру «Контрагенти в MEDoc», як не актуальнее.

– Реалізовано можливість проставляти “Дату експорту” при отриманні вхідних документів, технологією ODBC (тільки мережевий Медок). Встановіть в налаштуваннях прапорець “Встановлювати дату експорту” Дивіться в налаштуваннях, вкладка “Основні”, поруч з MEDoc, є вкладка “ODBC”.

– Додана вкладка налаштувань “Пошук”. Додано налашутвання “Пошук існуючих документів тільки по вибраній організації”. За замовчанням вимкнено (тобто організація не аналізується)

Створення “Надходження товарів та послуг”

– Додано відображення створеного документу (або підібраного існуючого, якщо такий є).

– Додано налаштування “Створювати номенклатуру”. При аналізі табличної частини, в залежності від налаштування, встановлюється Так/Ні

– Додано відображення шаблонів первинних документів, на основі яких можна створити “Надходження товарів та послуг”

4) Звітність:

– Реалізовано вибір періодів не датами, а місяцями/квартами.

Нові можливості

1) Для користувачів ArtZvit

Реалізовано створення документів в 64х розрядних ОС, за допомогою 64х розрядного СОМ інтерфейсу.

Користуючись можливісттю, дякуємо фахівцям ArtZvit за швидку реалізацію нових методів.

2) Для користувачів MEDoc

Реалізовано подключення технології ODBC (пряме зєднання з базою даних MEDoc). Дійте згідно інструкцій (буде оновлюватись).

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 14 від 20.05.2017

Виправлено помилки

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Виправлено пошук вхідних документів в форматі ХМЛ

Для користувачів MEDoc

2) Виправлено передачу недрукованого поля «ЕДРПОУ» в податкових накладних та розрахунків коригування, коли контрагент – неплатник ПДВ.

3) Виправлено передачу первинних документів (акт, рахунок, видаткова), якщо вони мають знижку.

Покращення

1) Доопрацьовано експорт податкових накладних та розрахунків коригування в звичайному форматі XML, поля 4.2 та 4.3

2) Доопрацьовано визначення реєстраційних даних податкових накладних та розрахунків коригування

3) Доопрацьовано створення номенклатури при створенні документа «Надходження товарів та послуг» на основі вхідних податкових накладних та розрахунків коригування

4) Протестовано коректну роботу з конфігурацією:

– Бухгалтерия строительной организации

Нові можливості

1) Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

Додано кнопки: провести, показати проводки, показати структуру підпорядкованості.

Створення «Надходження товарів та послуг» переопрацьовано: не на основі перемикача, а додано типову кнопку «Створити на підставі», з випадаючим списком.

2) Розроблено можливості вивантаження в/з системи «1С-Звіт».

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 13 від 03.04.2017

Про головне

Для користувачів ArtZvit та MEDoc

Реалізовано перерахунок округлення в податковій накладній та розрахунку коригування до вказаної в налаштуваннях кількості символів після коми. Нагадуємо: вкладка “Первинні документи (вихідні) – передаємо в MEDoc – ПН та Д2”. Якщо дробова частина вказано більше, ніж 2ка (за замовчанням), – буде виконано перерахунок “Ціни”.

Налаштування дозволить реєструвати накладні з похибками округлення без внесення змін в 1С.

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit

1) Виправлено помилку, що виникала при передачі ПН та Д2 з системи ArtZvit.

Для користувачів MEDoc

2) Виправлено відправку з 1С, та отримання в 1С для налаштувань «Ми філія, заміняти організацію на».

3) Виправлено помилки при передачі «Акту», «Видаткової накладної», «Рахунку» для конфігурації «Бухгалтерія для України».

Покращення

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Доопрацьовано отримання вхідних податкових накладних та розрахунків коригування за формами від 16.03.2017, при імпорті з файлів XML.

2) При визначенні існування документу, додано перевірку на тип операції вхідного документу.

3) Доопрацьовано відкриття попереднього перегляду вхідних податкових накладних та розрахунків коригування за формами, що діють з 16.03.2017

4) Протестовано коректну роботу з конфігурацією:

– Управління елеватором для України

Для користувачів MEDoc

Доопрацьовано передачу квартальної форми 1-ПВ «Звіт з праці», що діє з 1 кварталу 2017.

Нові можливості

Для користувачів MEDoc

Додано параметр «Залишати лише цифрі в номері». Створено для клієнтів, які ведуть облік в розрізі відокремлених підрозділів, і номер податкової накладної не завжди відображається та передається коректно. Якщо це про Вас – включіть налаштування «Первинні документи (вихідні) – ПН та Д2 – Залишати лише цифри в номері». Налаштування зберігається/відновлюється.

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

OneSync, версія 12 від 27.03.2017

Покращення

1) Доопрацьовано обробку так, що передається форма незалежно від того, оновлена 1С до нової версії чи ні. Якщо не оновлена, – стара форма автоматично трансформується в нову, але нові поля (3.3, 3.3, 11) не будуть заповнені.

2) Протестовано коректну роботу обробки з конфігураціями:

– Управління дистрибьюторською компанією для України

– Управління агробізнесом для України

3) При визначенні ліцензій, не виконується пошук ліцензій для кодів ЕДРПОУ/ДРФО підприємств, довжина яких менше 8 символів (наприклад, «1», «111», «ФОП»). Зазвичай це просто некоректно заповнений довідник «Підприємств» в 1С.

Нові можливості

Для користувачів MEDoc

1) Реалізовано створення «Поступление товаров и услуг» на основі нових форм ПН та Д2, що діють з 16.03.2017

2) Реалізовано визначення полів «Код УКТЗЕД» та «Код послуги» при передачі ПН та Д2, в полях «Реєстру первинних документів».

3) Реалізована можливість оновити «Дату реєстрації» у вхідних документах. Для цього додана кнопка «Оновити реєстрацію». Використовуються, якщо документ «Реєстрація вхідного податкового документу» (Запис книги придбання) було внесено раніше, ніж отримано дані про реєстрацію.

4) Додане налаштування в меню «Первинні документи (вихідні) – Передаємо в MEDoc – ПН та Д2», «Виняток для типу причини 11 в накладній: не передавати поля 4,5,6,7». Реалізовано згідно роз’яснення від ДФС:

Які особливості складання податкової накладної за щоденними підсумками…

“У верхній лівій частині податкової накладної, яка складається за щоденними підсумками операцій, робиться відповідна помітка «X» та зазначається тип причини «11», у рядку «Особа (платник податку) – покупець» зазначається «Неплатник», а у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» відображається умовний Індивідуальний податковий номер «100000000000».

Фіскальний звітний чек (Z-звіт) містить підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги) за кожним запрограмованим кодом товару (послуги) із зазначенням його найменування, реалізованої кількості. Тому платник податку згруповує в податковій накладній в графі «Номенклатура постачання товарів/послуг продавця» товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД/коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, та графи 4, 5, 6 та 7 не заповнює.”

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 11 від 18.03.2017

Виправлено помилки

Виправлено різноманітні помилки, що виникали при роботі в 10 версії.

Нові можливості

Доопрацьовано отримання вхідних податкових накладних та розрахунків коригування за формами від 16.03.2017

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 10 від 16.03.2017

Про головне

1) Реалізоване вивантаження податкової накладної та додатку2 за формами, діючими з 16.03.2017: для систем ArtZvit, MEDoc, вивантаження в типовому XML, та XML за власною структурою від MEDoc.

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit

1) Виправлено помилку, що виникала при створенні «Реєстрації вхідного податкового документу» без ПДВ. Аналогічну помилку виправлено при імпорті з типового XML, що виникала при імпорті податкових накладних без ПДВ.

2) Виправлено логічну помилку, що проявлялась в створення кількох стрічок у «Вхідних податкових накладних»

Для користувачів незалежно від програми звітності

3) Виправлено помилку, що виникала при спробі експорту звіту ЄСВ в форматі DBF, при відсутності ліцензії.

Покращення

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) На всіх вкладках кнопка «Технологія» відтепер доступна завжди. Це дозволяє вибрати її перед пошуком документів.

2) Імпорт вхідних «Податкових накладних» та «Розрахунків коригування» в форматі XML:

– доопрацьовано визначення шляху до файлів, при встановленому прапорцеві «Включаючи підкаталоги»

– доопрацьовано фільтр за типом обраного документу

Для користувачів MEDoc

1) Реалізовано групування даних в первинних документах: актах, видаткових, рахунках

2) Доопрацьовано передачу “Акта звірення”

3) В “Видатковій накладній” реалізовано відображення “Характеристик номенклатури” в найменуванні

Нові можливості

Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

Для користувачів MEDoc

1) Додано фільтр «Зареєстровано в ЄРПН?» з варіантами (Так/Ні/Всі), діє тільки для вхідних «Податкових накладних» та «Розрахунків коригування». Раніше в тимчасову таблицю попадали лише зареєстровані документи.

2) Додано кнопку «Підписант», яка показує розширену інформацію про те, хто підписав вхідний документ зі сторони Вашого контрагента. Дозволяє швидко у вигляді таблиці отримати дані про те, хто підписів документ, чи легітимний його підпис, тощо.

3) Додано можливість імпортувати дані реєстрації (дату реєстрації) при імпорті інформації з MEDoc в форматі XML. Інструкція на формі імпорту.

Для користувачів незалежно від програми звітності

4) Додано фільтр за ІПН обраного контрагента

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 9 від 09.02.2017

Виправлено помилки

Для користувачів MEDoc

1) Виправлено помилку, що виникала при передачі комплекту фінансових форм, включно з Ф3 та Ф4

2) Виправлено помилку, що виникала при експорті ПН та Д2 в типовому форматі XML, в конфігурації УТП.

Покращення

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Доопрацьовано використання проксі:

1.1 Використання проксі реалізовано відразу після того, як внесено налаштування. Раніше потрібно було пере заходити в обробку

1.2 Додано кнопку «Показати пароль» для самоперевірки внесеного паролю

1.3 Реалізовано використання проксі для меню «Інформація від розробника»

Для користувачів MEDoc

1.4 Реалізовано імпорт налаштувань проксі з MEDoc, для цього додано однойменну кнопку, при натисканні якої відбувається пошук налаштувань проксі з запущеної системи MEDoc. Якщо вони існують, і в MEDoc встановлено прапорець «Використовувати», – відповідні налаштування будуть імпортовані.

2) Доопрацьовано вікно «Зворотній зв’язок»: додано значення налаштування проксі та довідкову інформацію про регламент роботи офіційної пошти розробника. Додано поля для телефону та ПІБ, за яким необхідно звернутися.

3) Розділено кнопку підключеної системи. Додано текст «СОМ», якщо при підключенні системи СОМ технологію вдалось підключити коректно. Для системи MEDoc, окремо, нижче, додано кнопку «medoc1c.dll підключено/не підключено». Інформує про результат спроби підключення до системи MEDoc. Використовується для передачі з меню «Первинні документи – Сервіс – Відправити в 1С». Нажаль, підключення цієї бібліотеки в операційних системах вище ХР (починаючи в Vista і вище) дуже проблематичне, і за нез’ясованих обставин – часто не працює. Також, використання цієї бібліотеки призводить до необхідності повністю виходити з 1С перед оновленням системи MEDoc, інакше оновлення не відбувається з повідомленням про це. Додано налаштування «Не використовувати підключення до medoc1c.dll». Зберігається. Якщо встановлено «Так», – реєстрація бібліотеки не відбудеться, це дозволить коректніше проводити оновлення системи MEDoc. Зверніть увагу, що передача документів з меню «Сервіс – відправити в 1С» буде недоступною. Рекомендовано користуватись вкладкою обробки «Первинні документи (вхідні)»

Вкладка “Первинні документи (вихідні)”

Для користувачів незалежно від програми звітності

Оновлення дати/номеру реєстрації ПН/Д2. Запис документу відбувається таким чином, щоб проінформувати користувача при невдалій спробі записати дані. Актуально, якщо документ в цей час відкрито іншим користувачем (при роботі в мережевій версії 1С одночасно кількома користувачами).

Фільтри. Розширено поле «Контрагент», поле «Договір» перенесено на іншу стрічку (поруч з «Валютою»).

Реалізовано фільтр за «Видом операції» для «Реалізації товарів та послуг»

Перенесено налаштування формату передачі документів в командну панель над таблицею, названо “Технологія”.

Для користувачів ArtZvit

Доопрацьовано визначення статусів для ситуацій, коли документ відправлявся кілька разів.

Доопрацьовано передачу дати та номеру договору в документі «Акт звірення»

Для користувачів MEDoc

Доопрацьовано визначення статусів «Прийнято ЄРПН, доставлено к-ту» та «Доставлено в ДФС»

Доопрацьовано передачу первинних документів «Реалізація» та «Акт звіряння» в частині відповідальних осіб (посада та ПІБ), тип, номер та дату договору для «Акту звіряння».

Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

Доопрацьовано граничні терміни реєстрації ПН/Д2, починаючи з 01.01.2017 – в тимчасовій таблиці та в налаштуванні «Створювати документ датою» (третій варіант, в залежності від граничної дати реєстрації)

Перенесено налаштування формату передачі документів в командну панель над таблицею, названо “Технологія”.

Нові можливості

Додано меню «Відео інструкції», що відкриває посилання на однойменний розділ офіційного сайту: http://onesync.com.ua/videoinstruktsiyi/ Розділ новий, ми додали найцікавіше відео з використання модуля OneSync, та плануємо найближчим часом додати ще. Якщо Вас цікавить використання інших можливостей обробки, напишіть нам, зробимо необхідне відео: info@onesync.com.ua

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 8 від 18.01.2017

Виправлено помилки

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Виправлено помилку, що виникала при пошуці Додатку2, в якому не вказано корегуючу податкову накладну.

Покращення

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Протестовано коректну роботу обробки OneSync:

1.1) в конфігураціях:

– Управління лісогосподарським підприємством для України

– Комплексне рішення сільськогосподарського підприємства

– Поліграфія 8

1.2) на платформі 1С:Підприємство 8.4. Працює коректно.

2) Вибір організації реалізовано не випадаючим списком, а відкриттям довідника «Організації». Це дозволило реалізувати додатковий фільтр за «Позначкою видалення». Таким чином, в перелік організацій попадають лише без позначки видалення. Якщо потрібна організація з позначкою видалення, – зніміть фільтр.

3) Доопрацьовано роботу обробки OneSync для «Режима сумісності» = “1С 8.1”

4) Доопрацьовано оновлення реєстру первинних документів (для користувачів MEDoc) та реєстру податкових накладних (для користувачів ArtZvit’y) після експорту документів до відповідних систем звітності.

Вкладка “Первинні документи (вихідні)”

1) Оновлення даних реєстрації. Доопрацьовано визначення документу, якщо він кілька разів передавався в MEDoc (наприклад, ПН/Д2 було зареєстровано не відразу). Якщо документів декілька, вибереться лише той, що має дату та номер реєстрації.

Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

1) Пошук контрагента за ЭДРПОУ (якщо за ІПН не знайдено): якщо знайдено, додано перевірку, – при відсутності ІПН, він записується контрагенту.

2) Підвкладка налаштувань «Отримуємо в 1С – Контрагент». Додано параметр «Інформувати про процес підбору контрагента зі ІПН та ЄДРПОУ». Вимкнено за замовчанням, зберігається.

Для користувачів ArtZvit

3) Доопрацьовано збереження вхідних документів з залученням внутрішнього ідентифікатору документа, що дозволяє пришвидшити пошук існуючих документів в 1С та однозначно ідентифікувати вхідні документи.

Для користувачів MEDoc

4) Доопрацьовано пошук контрагента, якщо у вхідному документі є філія та встановлено прапорець налаштувань «Враховувати філію під час пошуку контрагента». Примітка: використовуйте налаштування тільки якщо ведете довідник контрагентів в 1С коректно, тобто для кожного контрагента, що має філію (наприклад, «Метро Кеш енд Керрі») створено власного контрагента в довіднику.

Нові можливості

Для користувачів MEDoc

1) Створення «Запиту»: додано можливість вибрати, за якими документами відбувається створення документу, – виданими, отриманими, або обома. Перед створенням Запиту додано перевірку, щоб хоча б один варіант було вибрано.

2) Реалізовано вивантаження місячного регламентовано звіту «1-ПВ. Звіт з праці» за формою S0301113, що діє починаючи з 01.01.2017

Для користувачів ArtZvit

3) Реалізовано створення «Запиту» з обробки за параметрами.

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

Доопрацьовано україномовний інтерфейс

У вікні “Зворотній зв’язок” додано операційну систему

OneSync, версія 7 від 15.12.2016

Виправлено помилки

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Виправлено пошук первинних документів, якщо встановлено фільтр “Договір контрагента”

Для користувачів ArtZvit

1) Виправлено відображення дробових знаків та розрядності сум.

Для користувачів MEDoc

2) Виправлено отримання вхідного Додатку2 з пустими значеннями “Ціни” та “Кількості” в табличній частині.

Нові можливості

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Доопрацьовано визначення договору для вхідних документів: спочатку аналізується “Договір за замовчанням” для контрагента. Якщо вид договору “З постачальником” або “З комісіонером”, – він обирається в документ.

2) Імпорт вхідних податкових документів в форматі XML: додано прапорець-налаштування “Включаючи підкаталоги”.

Для кого призначено?

Для тих, хто зберігає вхідні податкові документи в форматі XML в підкаталогах, але не впевнений, що необхідний документ знаходиться саме там, де вказано шлях пошуку XML. Наприклад: каталог “2016” має підкаталоги “січень-лютий-березень…-грудень”, і в якому саме знаходиться ПН 123 – невідомо. Обираємо “2016”, включаємо прапорець “Включаючи підкаталоги”, – пошук буде вестись в усіх підкаталогах каталогу “2016”.

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 6 від 06.12.2016

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit

1) Виправлено визначення статусів вихідних документів, оновлення даних реєстрації, інші незначні доопрацювання.

Для користувачів MEDoc

1) При створенні вхідних податкових документів (“Регистрация входящего налогового документа / Запись книги приобретения”), організація вибирається на основі ІПН з документу, а не обраної в обробці. Актуально для тих, в кого в MEDoc більше однієї організації, і переключаються між організаціями в самому MEDoc, перед експортом документів (меню “Відправити в 1С”)

Нові можливості

Для користувачів MEDoc

1) Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

За численними зверненнями, реалізовано:

1.1 В перелік вхідних документів додано “Всі первинні документи”. Дозволяє відразу бачити всі вхідні первинні документи та вирішувати, чи створювати на їх основі “Поступление товаров та послуг”

1.2 Реалізовано створення “Поступления товаров и услуг” на підставі Актів, реалізованих на підставі типових шаблонів MEDoc (1С77АВР, 1С77АВРБ, 1С82АВР, 1С82АВРБ, 1С82АВР0)

1.3 Для створення “Поступления товаров и услуг” на підставі будь якого первинного документу (крім ПН/Д2) достатньо подвійного кліку в колонці “Документ”. Нагадуємо: шаблони, за якими можна створювати ПТУ, виділено зеленим.

Для користувачів незалежно від програми звітності

1) Реалізовано експорт “Єдиного соціального внеску” в нові форми, що діють з листопада 2016 року.

2) Реалізовано експорт “Єдиного соціального внеску” в формат DBF

Примітка:

оскільки формат DBF загальноприйнятий за структурою ПФУ, експортувати можна до будь якої системи, в тому числі тих, яких немає в переліку підтримуваних (наприклад, Сота, iFin, Приват24, тощо). Перед імпортом виконайте підключення до системи, на яку у Вас є ліцензія. Ліцензія на будь-який продукт інтеграції (АртЗвіт, MEDoc, Соната) дозволяє екпортувати DBF.

Для кого призначено?

1) Для тих, в кого 1С та інша система знаходяться не на одному комп’ютері (найчастіше – коли 1С на віддаленому сервері, а система звітності – на локальному комп’ютері)

2) Для тих, в кого онлайн система звітності (наприклад, Сота, iFin, Приват24, тощо), яка дозволяє імпортувати ЄСВ в форматі DBF.

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 5 від 23.11.2016

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit

1) Виправлено передачу ЄСВ та визначення статусів вихідних документів.

Нові можливості

Для користувачів ArtZvit

1) Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

Реалізовано отримання вхідних/імпортованих податкових документів (ПН/Д2) СОМ технологією (прямого підключення, без використання XML). Реалізовано аналогічно отриманню відповідних документів з MEDoc, але краще:

– ArtZvit не потрібно запускати як програму. Достатньо натиснути “Підключитись” в обробці зліва вверху.

– пошук інформації в ArtZvit відбувається в рази швидше.

Для отримання вхідних/імпортованих податкових документів достатньо підключитись до системи ArtZvit, обрати організацію та період, натиснути “Знайти за параметрами”. Відбудеться отримання інформації та пошук створеного документа в 1С. В тимчасовій таблиці виділити необхідні документи та завантажити їх (або кнопкою “Завантажити з ArtZvit”, або подвійним кліком в табличній частині).

Для користувачів MEDoc

1) Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

1.1 Створення документу “Поступление товаров и услуг”

– додано параметр “Підрозділ” (запам’ятовується). Якщо заповнено, – ПТУ створюється з відповідним підрозділом.

– доопрацьовано прив’язку створюваної нової номенклатури та її коду УКТЗЕД.

Для користувачів незалежно від програми звітності

Реалізовано імпорт з XML вхідних податкових документів (за структурою від 01.04.2016)

Вкажіть коректні дані (на їх підставі аналізується вміст кожного XML):

1) Організацію (з коректно зазначеним ІПН)

2) Період

Перейдіть на вкладку «Первинні документи (вхідні)». Виберіть технологію імпорту «Імпорт XML» та вкажіть каталог до файлів, в який попередньо були вивантажені XML вхідних документів. Натисніть «Знайти за параметрами». Якщо за періодом та ІПН файли XML вхідних документів знайдено, інформація буде поміщена в тимчасову таблицю.

Перед формуванням «Реєстрації вхідного податкового документа» рекомендується встановити прапорець «Відкривати документи», в підвалі таблиці. Це дозволить відразу бачити зміст створеного документа. Подвійний клік на рядку табличної частини створює «Реєстрацію вхідного податкового документа» на підставі шапки з XML.

Примітка:

оскільки формат XML загальноприйнятий за структурою ДФС, імпортувати можна з будь якої системи, в тому числі тих, яких немає в переліку підтримуваних (наприклад, Сота, iFin, Приват24, тощо). Перед імпортом виконайте підключення до системи, на яку у Вас є ліцензія. Ліцензія на будь-який продукт інтеграції (АртЗвіт, MEDoc, Соната) дозволяє імпортувати XML.

Для кого призначено?

1) Для тих, в кого 1С та інша система знаходяться не на одному комп’ютері (найчастіше – коли 1С на віддаленому сервері, а система звітності – на локальному комп’ютері)

2) Для тих, в кого онлайн система звітності (наприклад, Сота, iFin, Приват24, тощо), яка дозволяє експортувати XML вхідних податкових документів.

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 4 від 09.11.2016

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit

1) Вкладка “Первинні документи (вихідні)”

Доопрацьовано передачу «Податкової накладної» та «Додатку2»: встановлення прапорців та формат дат в документі.

Виявлено помилку визначення статусів після відправлення документів до ЄРПН. Помилка в методах СОМ технології, тому проблему передано розробникам АртЗвіту. Проблему проявлено, та буде усунуто в оновленні системи звітності АртЗвіт після 20.11.2016, в комплексі з іншими доопрацюваннями. Також, за численними зверненнями повідомляємо, що масовий імпорт вхідних документів з АртЗвіту планується випустити відразу після необхідного оновлення АртЗвіту. Слідкуйте за оновленнями.

Для користувачів MEDoc

1) Вкладка “Регламентована звітність”

Виправлено створення звіту «Повідомлення про прийом працівника на роботу», період створення місяць (помилково створювався в періоді – «квартал»).

Нові можливості

Для користувачів MEDoc

1) Вкладка “Первинні документи (вхідні)”

Реалізовано створення «Поступления товаров и услуг» на основі «Актів» від «Київводоканалу» (коди форм 778, 779), «УкрТелекому» (форма 1020), та партнера MEDoc – компанії «Маяк» (форма Mayak003), – за численними зверненнями користувачів.

Для створення ПТУ оберіть період, вид документів «Акт» (для Укртелекому – Рахунок), оберіть на вкладці «Отримуємо в 1С» можливість отримання «Документ ПТУ», натисніть кнопку «Отримати з MEDoc» (або подвійний клік в колонці «Документ ПТУ»). Відкриється вікно створення ПТУ з відповідною номенклатурою, ціною, кількістю. Для створення ПТУ, як завжди, натисніть «Створити».

Шаблони первинних документів, на основі яких можуть створюватись ПТУ, виділено в таблиці зеленим кольором.

2) Вкладка «Контрагенти» Доопрацьовано створення нового каталогу контрагентів: код вказувати не треба. Він генерується автоматично.

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 3 від 27.10.2016

Виправлено помилки

Для користувачів ArtZvit

1) Вкладка “Регламентована звітність”

Доопрацьовано передачу “Єдиного соціального внеску”, перша таблиця.

Для користувачів MEDoc

1) Вкладка “Регламентована звітність”

Доопрацьовано передачу “1-ДФ”, поле «ОП»

Нові можливості

1) Вкладка “Первинні документи вихідні”

Для користувачів MEDoc

1.1 Доопрацьовано перевірку існування документів: якщо документ не знайдено за унікальним ідентифікатором, відбувається пошук за параметрами: дата, номер, ІПН контрагента. Дозволяє знайти документи у випадках:

– якщо документ було передано в форматі XML. Наприклад, якщо Ви раніше не користувались цією обробкою, або хтось з Ваших колег передавав документ в форматі XML (а не обробкою).

– якщо базу MEDoc було втрачено, і свої вихідні документи було отримано Витягом з ЄРПН. Таким чином, новий функціонал дозволяє бути впевненим, що документ вже було передано в MEDoc (відповідно контролюючому органу) незалежно від технології передачі (СОМ або XML).

1.2 Реалізовано вивантаження документів «Повернення товарів постачальнику» та «Повернення товарів покупцеві». Налаштування бланків реалізовано аналогічно іншим первинним документам, на вкладці «Комплект».

1.3 Оновлення даних реєстрації, – відбувається не лише за унікальним ідентифікатором документу, але в разі його відсутності (документ передавався в форматі XML або отримано Витягом з ЄРПН), – за комбінацією: дата, номер, ІПН контрагента. Дозволяє отримати дані про реєстрацію ПН/Д2, що раніше були передані в форматі XML, або отримано Витягом з ЄРПН.

1.4 Додано параметр для первинних документів «Використовувати програми модифікації». Тобто, дозволяє використовувати програми модифікації, що написані в шаблонах первинних документів, при їх передачі. За замовчанням вимкнуто, тобто первинні документи передаються «як є». Ввімкнені програми модифікації можуть перераховувати документ, або підставляти інші дані, визначені шаблоном первинного документа.

2) Доопрацьовано перевірку оновлень, яка відбувається через декілька секунд після відкриття обробки

Доопрацьовано дизайн

Інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)

OneSync, версія 2 від 20.10.2016

Виправлено помилки

1) Вкладка “Первинні документи вихідні”

– перевірку необхідності перезапису “Податкової накладної” та “Розрахунку коригування”

– використання власних шаблонів первинних документів

2) Вкладка “Первинні документи вхідні”

– завантаження документу “Надходження товарів та послуг”

Доопрацьовано дизайн

– актуалізовано посилання на сайт onesync.com.ua та pro1c.org.ua

– інші незначні доопрацювання дизайну (підказки, текст, повідомлення, тощо)