Модуль Recovery

Призначення модуля «Відновлення» – відновити власні податкові накладні та розрахунки коригування, втрачені в 1С (віруси, зруйнований жорсткий диск комп’ютера, викрадення комп’ютера, тощо). Ситуацій, коли не лишається нічого, – безліч.

Якщо у Вас є система звітності з наявними вихідними (власними) податковими документами – просто скористайтесь цим модулем для відновлення документів, контрагентів, номенклатури з одиницями виміру та кодами УКТЗЕД/ДКПП, — тобто усією інформацією, яку можна витягти з документів. Якщо немає системи звітності (або її теж було пошкоджено, тощо) – попередньо відправте Запит до «Єдиного реєстру податкових накладних» (ЄРПН) за власними документами необхідного періоду. Далі працюєте за єдиною схемою.

Обираєте період пошуку документів, тип документа, контрагента (за необхідності), фільтр за умовними ІПН (Так/Ні/Всі). Натискаємо «Пошук документів». В процесі пошуку також буде проаналізовано, чи існує документ в 1С.

В отриманій тимчасовій таблиці виділяємо необхідні документи для відновлення, натискаємо «Отримати»:

Для кожного документу відкриється вікно з шапкою та табличною частиною відновлюваного документу. Встановіть необхідні налаштування, натисніть «Проаналізувати». Буде проаналізовано табличну частину документа: наявність номенклатури та одиниці виміру у відповідних довідниках. Справа внизу кнопка «Створити документ», виконує створення документа з табличною частиною:

 

Після створення документ буде відображено в полі «Результат».

В процесі створення документу, якщо в табличній частині встановлено прапорець «Створювати?», буде створено номенклатуру. При встановленому прапорці «Створити контрагента?» також відбувається створення контрагента. Договір з ним, за необхідності, можна створити вручну за допомогою кнопки «Створити».

Таким чином, маючи систему звітності можна відновити всі втрачені дані в 1С.