Призначення модуля «Відновлення» – відновити власні податкові накладні та розрахунки коригування, втрачені в 1С (віруси, зруйнований жорсткий диск комп’ютера, викрадення комп’ютера, тощо). Ситуацій, коли не лишається нічого, – безліч.

Якщо у Вас є система звітності з наявними вихідними (власними) податковими документами – просто скористайтесь цим модулем для відновлення документів, контрагентів, номенклатури з одиницями виміру та кодами УКТЗЕД/ДКПП, — тобто усією інформацією, яку можна витягти з документів. Якщо немає системи звітності (або її теж було пошкоджено, тощо) – попередньо відправте Запит до «Єдиного реєстру податкових накладних» (ЄРПН) за власними документами необхідного періоду. Далі працюєте за єдиною схемою. “Робота з модулем”Обираєте період пошуку документів, тип документа, контрагента (за необхідності), фільтр за умовними ІПН (Так/Ні/Всі). Натискаємо «Пошук документів». В процесі пошуку також буде проаналізовано, чи існує документ в 1С.

В отриманій тимчасовій таблиці виділяємо необхідні документи для відновлення, натискаємо «Отримати»:

Для кожного документу відкриється вікно з шапкою та табличною частиною відновлюваного документу. Встановіть необхідні налаштування, натисніть «Проаналізувати». Буде проаналізовано табличну частину документа: наявність номенклатури та одиниці виміру у відповідних довідниках. Справа внизу кнопка «Створити документ», виконує створення документа з табличною частиною:

Після створення документ буде відображено в полі «Результат».

В процесі створення документу, якщо в табличній частині встановлено прапорець «Створювати?», буде створено номенклатуру. При встановленому прапорці «Створити контрагента?» також відбувається створення контрагента. Договір з ним, за необхідності, можна створити вручну за допомогою кнопки «Створити».

Таким чином, маючи систему звітності можна відновити всі втрачені дані в 1С.